Polecane artykuły

  • 1
  • 2

czwartek, 24 wrzesień 2015 08:59

Jesienna eksplozja koloru Golden Rose

Uczestniczki konferencji niemal w komplecie Uczestniczki konferencji niemal w komplecie

Podczas konferencji prasowej w siedzibie Hajoty Press Club firma Golden Rose zaprezentowała jesienne nowości kosmetyki kolorowej. Prezentacji towarzyszyły pokazy makijażu oraz stylizacji paznokci.

Golden Rose oferuje szeroką gamę kosmetyków, wprowadzając do sprzedaży nowości na każdą porę roku. Nie inaczej było i tym razem w gościnnych progach Hajoty Press Club na warszawskich Starych Bielanach.

Jakie trendy przewiduje i promuje na najbliższe miesiące Golden Rose do upiększania cery, podkreślania oczu, ust i stylizacji paznokci?

Jeśli chodzi o cerę, to szczególnie wskazane będzie uwydatnianie kości policzkowych poprzez konturowanie i, delikatne muśnięcie bronzerem oraz dodanie połysku, aby osiągnąć efekt „panienki z dobrego domu”.

Ultra graficznymi oczami musi zawładnąć mrok osiągnięty kreską klasycznej czerni; dla nieśmiałych pań – smoky eye, dla odważnych - wszystkie chwyty dozwolone, np. czerwona kreska wykonana konturówką do ust.

Usta: do wyboru. Albo w soczystej czerwieni, albo w ciemnym burgundzie lub śliwce, albo mroczne, gotyckie, albo – lekko błyszczące, naturalne – jak u pensjonarki.

Paznokcie. W tej materii mamy istną feerię możliwości. Metal w wersji glamour (srebro, złoto, granat), biel z czernią, styl nude i wszelkie wzory: kreski, kółka, księżyce i co bardziej wymyślne abstrakcyjne formy.

Nowości. Od kilku rodzajów zmywaczy do makijaży, mleczek, toników przez metaliczne linery, kredki do powiek po 17 kredek do ust z wysokimi zawartościami pigmentów oraz całą gamę lakierów do paznokci.

Powyższa teoria została poparta praktyką. Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, wykonała na twarzach wszystkich dziennikarek uczestniczących w konferencji indywidualnie dopasowane makijaże, a Agnieszka Kowalczyk fachowo wystylizowała ich paznokcie.

Wypięknione panie dziennikarki z animuszem częstowały się daniami lanczowymi, popijały czerwone wino, wesoło gawędziły, ciesząc się chwilą relaksu w gościnnych podwojach, także w ogrodzie, Hajoty Press Club.

Monika Pac-Iskandar, prezes Hajoty Press Club, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Firmą Kosmetyczną Loton oraz z producentem kosmetyków naturalnych Nacomi.

Salon konferencyjny w Hajoty Press Club 

Agnieszka Kowalczyk stylizuje paznokcie red. Małgorzaty Fijałkowskiej z „Avanti”

Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, udziela porad i wykonuje najmodniejsze makijaże na nadchodzący sezon

Lunch na tarasie

Yoko przygląda się Monice Pac-Iskandar – prezes Hajoty Press Club i Tamarze Gotowickiej – redaktor naczelnej „Kosmetyki i Kosmetologii”

Red. Agnieszka Stolarska z „Informacji Handlowych”, która ma na ustach szminkę Golden Rose Vision Lipstick nt 119, zostawia jej ślad na policzku Moniki Pac-Iskandar – prezes Hajoty Press Club

Czytany 2369 razy

Artykuły powiązane

  • Wiosna z BIOVAX w odcieniu greenery Wiosna z BIOVAX w odcieniu greenery

     Słynny amerykański Instytut Pantone ogłosił, że kolorem roku 2017 będzie greenery – odświeżająca i ożywcza zieleń – symbol nowego początku. Tegoroczny sezon wiosna/lato to eksplozja żywej zieleni, która kojarzy się z wiosną, powiewem świeżości. Ma uświadomić powiązanie z naturą, rozkwit nowego życia. Będzie koić spokojem i pozytywnie nastawiać nas do otoczenia oraz inspirować.

  • Boskie rzęsy – to jest HOT Boskie rzęsy – to jest HOT

    Długie, zdrowe rzęsy są najpiękniejszą oprawą oczu. Kojarzą się z niewinnością i tajemniczością. Wzbudzają podziw i zazdrość, zniewalają mężczyzn. To potężna broń w sztuce uwodzenia.

  • Świeża cera z pomocą jednego kosmetyku Świeża cera z pomocą jednego kosmetyku

    Jak wiadomo świeża, delikatna i pełna blasku cera uważana jest za zdrową i ładną. Dlatego wybierając kosmetyki dążymy do tego, by dodawały one naszej skórze promiennego, naturalnego blasku. Często też chcemy, aby nasza skóra wyglądała niczym muśnięta słońcem. Czy jest możliwe uzyskanie takiego efektu przy pomocy jednego kosmetyku?

  • Manicure hybrydowy - z czego wynika jego popularność? Manicure hybrydowy - z czego wynika jego popularność?

    Już jakiś czas temu popularność zyskał hybrydowy lakier do paznokci. To nie dziwi, ponieważ zadbane dłonie powinny być domeną każdej kobiety, a perfekcyjny manicure w znacznym stopniu wpływa na ich atrakcyjność. W jaki sposób wykonuje się popularne hybrydy i dlaczego warto się na nie zdecydować?

  • Całuśne Walentynki Całuśne Walentynki

    Usta są niezwykle zmysłowym elementem naszej twarzy, tematem wielu piosenek, wierszy i... komplementów. W jaki sposób możemy zaakcentować je w wyjątkowym Dniu Zakochanych? Marka Bielenda podpowiada, które produkty sprawią, że nasze usta przykują liczne spojrzenia, będą wyglądały kusząco i ponętnie.