czwartek, marzec 28, 2024
niedziela, 10 sierpień 2014 19:59

Kolekcja ubrań tenisowych 4 F i Łukasza Kubota

Łukasz Kubot dla 4F Łukasz Kubot dla 4F

Łukasz Kubot – nowy ambasador firmy odzieżowej 4F przygotował wskazówki, na podstawie których projektanci stworzyli kolekcję ubrań tenisowych. Już w tym sezonie na kortach całego świata pojawią się polskie akcenty. Tenis jest grą, która wymaga od uczestników odpowiedniej prezencji. Dobrze wypada prosta elegancja, która jest połączona z wygodą i funkcjonalnością. Często z równym zaangażowaniem obserwuje się rozgrywany mecz oraz sam dress code. Właśnie styl ubierania jest tak specyficznym aspektem tenisa, że niektóre trendy przeniknęły do mody codziennej!

 Wszystkie cechy tenisowego dress codu sprawiły, że do stworzenia projektów niezbędna jest wiedza i doświadczenie zawodowego tenisisty. Tylko sportowiec wie, jak wysoko można postawić poprzeczkę materiałom, jakości wykonania i samej formie. Podczas współpracy z designerami 4F powstała męska kolekcja tenisowa „Customized by Łukasz Kubot”, która trafi na sklepowe półki w 2015 roku. Co do kosztów, które generuje reklama – Łukasz Kubot nie musi się martwić. Osobiście zaprezentuje swoją kolekcję na tegorocznych rozgrywkach.

Linia „Customized by Łukasz Kubot” obejmuje dwie serie odzieży: do gry nocnej i gry dziennej. Obejmuje pięć zestawów, które składają się z t-shirtów, czapek i spodenek. Autor kolekcji zdradza, że wraz z designerami 4F są w trakcie projektowania koszulek polo, dresów, frotek i toreb sportowych.

Co wyróżnia kolekcję? W serii dziennej klasyczna biel została wzbogacona o intensywną malinę, turkus, zieleń oraz zawarcie wzorów geometrycznych, które mają na celu wyrażenie dynamiki tenisa. Natomiast seria dzienna to iście kosmiczne rozwiązanie. Inspiracją był bowiem sam kosmos! Łukasz Kubot postawił na praktyczność. Kolekcja została zaprojektowana tak, że spodenki można dowolnie łączyć z t-shirtami.

Kolejnym wyróżnikiem serii jest zastosowanie nowoczesnych, inteligentnych materiałów, które umożliwiają sprawną wentylację i termoregulację. Zastosowano elementy siatki, a także materiał, który nawet podczas zwilgotnienia nie sprawia efektu przywierania do ciała. Stroje zostały wykończone za pomocą specjalnych płaskich szwów, które zapobiegają otarciom i podrażnieniom nawet podczas intensywnego wysiłku.

Ambasador marki 4F planuje także wprowadzenie kolekcji idealnej na spotkania formalne i konferencje. W tym celu podjął współpracę z Ranitą Sobańską – Dyrektorem  Kreatywnym Marki. W tej serii dominować będą sportowe marynarki, które wyróżniać się będą intrygującymi elementami, takimi jak guziki, kontrastujące podszewki, czy napy.

Propozycja firmy 4F jest krokiem milowym w zaangażowaniu doświadczonych sportowców w proces tworzenia odzieży dla nich przeznaczonych. Takie rozwiązanie to połączenie jakości ze stylem.